fredag 29 mars 2013

Återhämtning och middag!

Vilken dag det blev igår!
 
Den började med att jag slog upp de gröna på helt eget initiativ. Jag fullkomligt älskar när den möjligheten ges. Det vill säga att inte vakna av en ivrigt, hetsringande klocka, som gör att man slipper vakna med hjärtat i halsgropen. Bara det är underbart i sig.

Efter det långfrukost i lugn och ro till morgontv. Ljuvligt! Sedan följde en rätt händelselös dag men fantastiskt lugn och skön, precis som jag ville ha den. Jag väntade nämligen på att klockan skulle slå halv sex då
Betty bjudit in till ett spännande "Återhämtning/Rörlighetspass" i the B-ROOM. Detta var ett extrainsatt pass som skärtorsdagen bjöd på. Det var inget jag tidigare gjort men jag gillade det. Många av övningarna gjordes i ett mönster, man kom liksom in lite i ett flow tillsammans med skön musik i bakgrunden.
 
Jag är väldigt överrörlig och trodde inte att passet skulle ha sådan effekt som det faktiskt hade, så detta är absolut något jag skulle kunna tänka mig att göra igen!
 
Okej, så inte nog med att jag fått hänga med bästa sommarfightstjejerna i the B-ROOM, jag fick äta middag med dem också. Lyx. Och vad trevligt det var! Det visade sig att vi hade mycket att prata om och det var inte bara träning. Vi åt och vi pratade, pratade och åt lite till och många goa skratt blev det. Ja, faktiskt ända tills kyparn vänligt och bestämt meddelade att det stängde restaurangen.
 
Tack härliga tjejer, bästa skärstorsdagen på många år!!
 
Dagen i bilder (men med en dålig mobilkamera tyvärr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar